پکیج های سئو

پکیج پایه

خدمات

تولید محتوای سئو شده ✅

سئو داخلی ✅

لینک سازی داخلی ✅

full on page ✅

آنالیز رقبا ❌

لینک سازی خارجی ❌

انتشار بک لینک ❌

full off page ❌

 

پکیج حرفه ای

خدمات

تولید محتوای سئو شده ✅

سئو داخلی ✅

لینک سازی داخلی ✅

full on page ✅

آنالیز رقبا ✅

لینک سازی خارجی ❌

انتشار بک لینک ❌

full off page ❌

 

پکیج پیشرفته

خدمات

تولید محتوای سئو شده ✅

سئو داخلی ✅

لینک سازی داخلی ✅

full on page ✅

آنالیز رقبا ✅

لینک سازی خارجی ✅

انتشار بک لینک ✅

full off page ✅

 

مشاوره رایگان

برای مشاوره رایگان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید

خدمات سئو به مجموعه خدماتی گفته می شوند که برای بهینه سازی موتور جستجو، جهت دریافت ترافیک بیشتر و افزایش ورودی های سایت ارائه می شوند. این خدمات توسط شرکت های معتبری به کسب و کارهای اینترنتی و سایت های مختلف در گوگل ارائه می شوند که هر کدام می توانند عملکرد خاصی در سایت آن ها داشته باشد. در ادامه با شرکت دیجیتال مارکتینگ اوج مدیا همراه باشید تا خدمات سئو و بهینه سازی را برسی کنیم.

خدمات سئو

شرح خدمات سئو

سئو بهترین روش برای تقویت یک سایت است. زمانی که به فکر تقویت سئو یک وب سایت می افتید، باید عوامل متنوعی را در کارهایی که انجام می دهید دخیل کنید. در این صورت سایت شما برای موتور جستجو بهینه می شود و هر روز ورودی های سایت شما افزایش پیدا خواهند کرد. ما نیز لازم می دانیم که برای افزایش اطلاعات شما در حوزه سئو، شرح خدمات سئو را به شما ارائه کنیم. در این صورت می توانید از بهترین خدمات سئو برای کسب و کار خودتان استفاده کنید. ناگفته نماند که همه خدمات سئو برای رشد یک کسب و کار و یا وب سایت ضروری نیستند. ولی اگر بتوانید از مجموعه خدمات سئو استفاده کنید، نتیجه بهتری خواهید دید.

تولید محتوای سئو شده

یکی از بهترین خدمات سئو که باید در شرح خدمات سئو به آن بپردازیم، تولید محتوای بهینه شده است. تولید محتوا یکی از روش های بسیار رایج برای بهینه سازی موتور جستجوی گوگل می باشد. در تولید محتوای سئو شده از کلمات کلیدی مناسب با چگالی ایده آل، عنوان جذاب و توضیحات متای خوب و جذب کننده کاربر استفاده می شود. در این صورت هر روز کاربران بیشتری از گوگل وارد سایت می شوند و رتبه سایت نیز افزایش پیدا می کند.

همانطور که تولید محتوای سئو شده می تواند تاثیر زیادی روی رتبه گیری یک سایت داشته باشد، تولید محتوای بی کیفیت هم تاثیر بدی روی رتبه سایت خواهد داشت. بنابراین، اگر قصد دریافت این خدمات سئو را دارید، باید سعی کنید که از افراد حرفه ای کمک بگیرید تا خیالتان از بابت نتیجه کار راحت باشد.

بیشتر بخوانید: بررسی خصوصیات کلی آپدیت جدید سئو 2023

تحقیق کلمات کلیدی

کلمات کلیدی راز موفقیت سایت شما هستند که اگر به درستی انتخاب شوند، می توانند تاثیر زیادی روی افزایش ورودی های سایت شما داشته باشند. با تحقیق کلمات کلیدی، می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای انتشار مقالات سایت انتخاب کنید. در این صورت گوگل صفحه سایت شما را برای بازدید بیشتر بهینه می کند.

برای تحقیق کلمات کلیدی باید از ابزارها و روش های مختلفی استفاده کرد. شاید بتوان بدون دریافت خدمات سئو، کلمات کلیدی مناسبی را برای یک وب سایت انتخاب کرد؛ اما با پیشرفت سایت هر روز باید کلمات کلیدی قدرتمندتری انتخاب شوند. با تحقیق کلمات کلیدی توسط تیم حرفه ای سئو، می توانید بدانید که چه کلمات کلیدی برحسب نوع کسب و کار شما سودآور و درآمدزا هستند.

تدوین استراتژی مناسب برای وب سایت

هیچ کاری بدون برنامه ریزی سرانجام خوبی ندارد. برای تقویت سئوی وب سایت خودتان هم باید از برنامه ریزی مناسب استفاده کنید و تا حد ممکن به صورت گام به گام پیش بروید. تدوین استراتژی مناسب برای وب سایت، از جمله خدمات سئویی است که توسط افراد حرفه ای انجام می شود. عوامل زیادی برای تعیین استراتژی مناسب برای یک کسب و کار وجود دارند که از جمله آن ها، فعالیت رقبا است. اوج مدیا با داشتن این افراد متخصص و حرفه ای خیال شما را راحت میکند.

با تدوین استراتژی وب سایت به صورت یک ساله یا چند ماهه، می دانید که نقشه راه شما چیست و چگونه باید برای تقویت سئوی سایت خودتان پیش بروید. در شرح خدمات سئو توسط شرکت های حرفه ای، تدوین استراتژی مناسب برای وب سایت نیز در نظر گرفته می شود تا افراد بتوانند با برنامه ریزی دقیق تر، یک وب سایت قدرتمند داشته باشند.

شرح خدمات سئو

خدمات سئو داخلی

خدمات سئو داخلی سایت، شامل تمامی خدماتی که باعث تقویت سئوی سایت شما می شوند، می باشد. تولید محتوای سئو شده یکی از این خدمات است که می تواند باعث تقویت سئو و بهینه سازی موتور جستجو برای سایت شما شود. استفاده از عنوان های جذاب برای هر صفحه از سایت، استفاده از عناصر گرافیکی باکیفیت و منتشر کردن محتواهای غیر متنی و متنی از جمله اقداماتی است که می توانید برای تقویت سئو داخلی انجام دهید. در خدمات سئو داخلی، برای سایت هایی که هنوز راه اندازی نشده اند می توان یک URL مناسب را نیز انتخاب کرد. یو آر ال جذاب و در عین ساده می تواند تاثیر زیادی روی ورودی های سایت داشته باشد.

سئو داخلی

لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی در گروه خدمات سئویی قرار می گیرد که می تواند تاثیر بسیار زیادی روی ورودی های سایت به صفحه های مختلف داشته باشد. با لینک سازی داخلی مقالات مختلف سایت را به هم مرتبط می کنید. در این صورت مشتریان می توانند از یک بخش از سایت به چندین بخش دیگر هم دسترسی پیدا کنند.

لینک سازی داخلی باید در کنار دیگر اقدامات سئو داخلی انجام شود. در این صورت هم فروش افزایش پیدا می کند، هم می توان خدمات بهتری را به مشتریان ارائه کرد. بدیهی است که اگر لینک سازی داخلی به صورت اصولی انجام نشود، هیچ تاثیری روی سئو سایت شما ندارد. به همین خاطر، باید برای دریافت این خدمات سئو از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

سئو داخلی

آنالیز رقبای وب سایت

هیچ چیز به جز رقبا در گوگل اهمیت ندارند. این رقبای شما هستند که به سایت شما اجازه بالا آمدن در گوگل را نمی دهند! هر چقدر رقبا قوی تر کار کنند و موتور جستجو را برای سایت خودشان بهینه تر کنند، احتمال اینکه شما به رتبه بالایی از گوگل برسید کاهش پیدا می کند.

آنالیز رقبا که در شرح خدمات سئو به آن می پردازیم، می تواند به شما این امکان را بدهد تا با خیالی راحت از دیگر خدمات سئو استفاده کنید. هر کسب و کار و وب سایتی رقبای خاص خودش را دارد. افرادی که در حوزه خدمات سئو حرفه ای هستند، می توانند رقبای هر سایت را بررسی کنند. میزان ورودی های سایت، دلیل موفقیت آن سایت ها و حتی روش هایی که برای تقویت سئوی خودشان استفاده کرده اند، از جمله مواردی هستند که باید برای آنالیز رقبا بررسی شوند. در این صورت اقدامات انجام شده برای تقویت سئو، هدفمندتر خواهد بود.

لینک سازی خارجی

لینک سازی خارجی به معنای انتخاب لینک هایی از سایت های مختلف برای انتشار در وب سایت می باشد. لینک سازی خارجی را می توان در گروه خدمات حرفه ای دانست که تاثیر زیادی روی عملکرد وب سایت و رتبه گیری آن دارد. همین موضوع باعث شده تا در شرح خدمات سئو، در مورد خدمات لینک سازی خارجی صحبت کنیم. به طور کلی، لینک سازی خارجی مانند انتشار بلک لینک و یا لینک سازی داخلی نیاز به تخصص و تجربه دارد. انتخاب لینک های مناسب، انتخاب یک سایت برای افزایش بازدهی لینک سازی خارجی و … از جمله اقداماتی هستند که باید برای تقویت سئو سایت انجام شوند.

سئو خارجی

انتشار بک لینک

بک لینک و انتخاب صفحه فرود مناسب پس از انتشار بک لینک، دو نمونه از خدمات مهم سئو محسوب می شوند. انتشار بک لینک از جمله خدمات سئو خارجی است که می تواند با گرفتن بک لینک های مختلف از گوگل، ورودی های سایت را افزایش دهد. انتشار بک لینک می تواند از طریق انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید انجام شود. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای لینک سازی خارجی و فرود آمدن کاربران به یک صفحه از سایت مناسب، اهمیت بسیار زیادی دارد.

بنابراین، انتشار بک لینک را می توان در گروه مهم ترین خدمات سئو شناخت که باید به صورت حرفه ای انجام شود. آنالیز داده های گوگل، انتخاب کلمات کلیدی مناسب، انتخاب کلمات کلیدی برای فرود آمدن در سایت هدف با لینک سازی خارجی و … همگی از جمله نکات مهم برای لینک سازی خارجی می باشند.

شرح خدمات سئو حرفه ای

اوج مدیا؛ شرکت ارائه دهنده خدمات سئو

در شرح خدمات سئو بارها و بارها ذکر کردیم که باید این خدمات توسط افراد حرفه ای ارائه شوند. در غیر این صورت نه تنها رتبه سایت بهبود پیدا نمی کند، بلکه ممکن است سایت شما با پسرفت ناگهانی نیز مواجه شود. اوج مدیا یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو محسوب می شود. این شرکت دارای پرسنل باتجربه و متعهدی است که سال ها در حوزه سئو کار و تحقیق کرده اند. پس می توانید با خیالی راحت بهترین خدمات سئو را از این شرکت دریافت کنید.

مشاهده تعرفه ها و انواع خدمات 

سولات متداول

هر چقدر از خدمات سئو بهتری استفاده کنید و با برنامه ریزی بهتری پیش بروید، زودتر به صفحه اول گوگل خواهید رسید. اما هیچ زمان دقیقی را نمی توانیم برای این موضوع ذکر کنیم.

هر یک از خدمات سئو نیاز به انجام اقدامات مختلفی دارند. بنابراین، هزینه هر یک از آن ها با هم متفاوت می باشد. می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه خدمات سئو با اوج مدیا در ارتباط باشید.

خدمات سئو کلاه سیاه در واقع خدماتی هستند که بدون رعایت قوانین موتور جستجوی گوگل به شما ارائه می شوند. این خدمات باعث افزایش رتبه سایت شما به صورت موقتی می شوند. ولی خدمات سئو کلاه سفید به دلیل اینکه از قوانین موتورهای جستجو کمک می گیرند، می توانند باعث افزایش رتبه سایت به صورت دائمی شوند.

مشاوره رایگان

برای مشاوره رایگان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید